torsdag den 9. december 2010

8 måneders THOU! :D

Idag holder bloggen 8 måneders fødselsdag :D
Jeg vil derfor gerne benytte lejligheden til at takke jer allesammen - Uden jer var vi aldrig kommet så langt!
Vi nyder at blogge for jer, og elsker når I kommentere de ting vi lægger ud. Det er så skønt med engagerede fans ^^
Håber I har nydt vores indsats og fortsat vil det - og husk hvis der er noget I vil have ændet, noget der skal gøres bedre eller anderledes så sig endelig til :)

Men 1000 tak for jeres støtte Aliens
-THOU Crewet

3 kommentarer:

Linda (: sagde ...

Tillykke til jer, det her er helt seriøst Danmarks bedste "Th-blog"! :P

Debbie sagde ...

jeg elsker den her blog

Anonym sagde ...

I love this blog!! <3

Dette er den bedste danske blog om TH, så please bliv ved med det gode arbejde! Jeg nyder og læser den hver eneste evige dag - gerne flere gange om dagen! :D

Så jeg sætter stor pris på jeres arbejde, og jeg ved at det også betyder meget for jer! <3

Knus fra miig! xD