tirsdag den 7. december 2010

Nyt kapitel i "Den forbudte etage"

Så er kapitel 3 klar i Den forbudte etage. Beklager at der er gået så lang tid, men vi har jo også bloggen og vores liv ved siden af som også kræver tid :)
Men enjoy! :D I finder det oppe ved siden af sjove billeder under bloggens banner - ellers kan I bare klikke HER
Jeg satser på at jeg kan få oversat kapitel 4 forholdsvis hurtigt da jeg snart har ferie :) Men der er en pokkers masse sider i det kapitel, så I må være tålmodige - ich bin nicht wie eine Maschine ;D

3 kommentarer:

Nette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Nette sagde ...

Yeees, det glæder jeg mega meget til at læse og det er da fuldt ud forståeligt at i også skal passe jeres privatliv, det respekterer jeg 100%.

Henriette sagde ...

Mange tak Nette :)
Det betyder meget for os at vi har jeres støtte i de ting vi laver ^^